PDA

View Full Version : Advertise on the back of VOL 2



hiphopthug95rip
12-20-2007, 09:44 PM
Anyone wana advertise their company, websites, or anything on the back of Street Heat Vol 2 cover hit me up.

it's basiclly $50.00
for a business card sized spot. actually just a tiny bit smaller than a business card.

or $100.00 for a 2 x 4 banner ad.

or if ya want your name or myspace on it we can put that up on there for $30.00
or if ya just want your website name on it typed its $30.00

let me know before i get the covers printed.

thanks.

sergio

Jorge_Eazy
12-21-2007, 10:34 AM
Damn, it would kick ass if you got'd something on it. :o
But nah, not for me

Ghetto187
12-21-2007, 10:42 AM
Damn I Would Put My Record Companies Logo On There Since My Beat Made Is Gonna Be Used On The Special Edition Mixtape. But Thats Something I Wanna Consider Real Good Tho.
http://a73.ac-images.myspacecdn.com/images01/79/l_bb043ba9f2b03261bbb90f26c129e218.jpg

hiphopthug95rip
12-21-2007, 05:36 PM
Damn I Would Put My Record Companies Logo On There Since My Beat Made Is Gonna Be Used On The Special Edition Mixtape. But Thats Something I Wanna Consider Real Good Tho.
http://a73.ac-images.myspacecdn.com/images01/79/l_bb043ba9f2b03261bbb90f26c129e218.jpg


definately.
ill put it on. thanks for that high res pic of it.

im putting together the back cover.
ill have it on t here for sure.

Ghetto187
12-21-2007, 06:24 PM
Thanks

dopeman
12-21-2007, 06:33 PM
i just went to dirty red's page and that shit was fuckin dope!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I LOVE THAT I'm A Real N.W.A.

And Xtra Xtra :D

and im sure if i listen to the rest there gonna be dope as FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!

I LOVE EAZY-ECPT.com

FUCK ALL YOU HATERS!!!!!!!!!!!!!!!

1 Love BITCHES!!!!!!

Eazy-ECPT.com All Day Every Day Muthaphukkin worldwide!!!!!!!!!!!! Bitches!!!!!!!!!