Results 1 to 6 of 6

Thread: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

  1. #1
    Super Moderator
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,791
    Rep Power
    43

    Default "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    I remember that Eazy was going to release 2 different Comps back in 1995...then they got pushed back after he died. I remember always asking the record stores if there were ever going to be released. I gave up around the end of 1996.

    Does anybody have any further info about these comps? Tracklistings? Does anybody remember these?


    Gangsta Nation: Rap's Hardest Songs (CD, 1996)
    Primary Artist: Various Artists
    Format: CD
    Jan 1996
    Record Label: Ruthless Records
    Recording Type: Studio
    UPC: 088561120023
    Track Listing
    No track list available
    Details
    Distributor: RED Distribution
    Recording Type: Studio
    Recording Mode: Stereo
    SPAR Code: DDD

    Gimme Some Skins: Rap's Dirtiest Songs (CD, 1996)
    Primary Artist: Various Artists
    Format: CD
    Jan 1996
    Record Label: Ruthless Records
    Recording Type: Studio
    UPC: 088561120221
    Track Listing
    No track list available
    Details
    Distributor: RED Distribution
    Recording Type: Studio
    Recording Mode: Stereo
    SPAR Code: DDD

    http://product.half.ebay.com/Gimme-S...foQQprZ3223819
    http://product.half.ebay.com/Gangsta...foQQprZ3222855
    <br />

  2. #2
    Muthaphukkin BROTHAHOOD
    Guest

    Default Re: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    Damn. Never heard of it. Wish it would be released though.

  3. #3
    Super Moderator Opazo's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    3,648
    Rep Power
    33

    Default Re: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    Quote Originally Posted by BROTHA the Ajax
    Damn. Never heard of it. Wish it would be released though.
    Damn! Never heard of it either.....I seriously wanna hack Ruthless Records.....

  4. #4
    Super Moderator
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    1,791
    Rep Power
    43

    Default Re: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    Yeah, I would be nice to know what Eazy was going to put on these CD's.
    <br />

  5. #5
    PlAyIn WiT mY nOsE
    Guest

    Default Re: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    Quote Originally Posted by BROTHA the Ajax
    Damn. Never heard of it. Wish it would be released though.

  6. #6

    Join Date
    May 2007
    Location
    DMV ALL DAY!!!!!!
    Posts
    2,327
    Rep Power
    15

    Default Re: "Gangsta Nation / Gimmie Some Skins" Eazy-E & Ruthless Records

    Oooo r those albums or CD's ur talkn bout cuz I never heard of them
    DONT PANIC DONT PANIC

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 5
    Last Post: 09-16-2010, 01:21 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •